Labels

Κυριακή 31 Μαΐου 2009

ΘΕΟΔΟΣΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΚΑΡΑΜΑΛΙΚΗΣ ΣΤΟ ALLSPORTSMAG.GR

(ο Περικλής Γερμανός, ανακρίνει τους Θεοδοσιάδη και Καραμαλίκη)

Σάκη η χρονιά δεν ξεκίνησε καλά, με τον Παναιτωλικό να βγαίνει εκτός στόχου. Τώρα με ένα μεγάλο 6 στα 6, - όπως είχατε υποσχεθεί – καταφέρατε να φτάσετε σε αυτή την επιτυχία.
Σίγουρα ήταν μια δύσκολη χρονιά για την ομάδα του Παναιτωλικού. Το περασμένο καλοκαίρι δημιουργήθηκε μια ομάδα με στόχο την άνοδο στην Β’ κατηγορία, κατά την διάρκεια της σεζόν τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα περιμέναμε, όσον αφορά την πρώτη θέση, μιας και αυτός ήταν ο αρχικός στόχος. Παρ όλα αυτά όπως είπες εκεί που το τρένο απομακρύνονταν, συσπειρώθηκε όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα στα τελευταία έξι παιχνίδια και κατορθώσαμε να πάμε την ομάδα στα μπαράζ όπου κερδίσαμε και ανεβήκαμε κατηγορία.

Στάθη εσύ ήρθες τον Γενάρη, ακόμη πιο δύσκολη περίοδος για σένα μιας και ήσουν στην Super League με τον Θρασύβουλο, ήρθες στον Παναιτωλικό και σίγουρα έπρεπε να βοηθήσεις εκεί που είχε πρόβλημα ο Παναιτωλικός, στο σκοράρισμα. Τα κατάφερες σημειώνοντας 5 γκολ στην κανονική διάρκεια και ένα σημαντικό στον αγώνα μπαράζ. Νοιώθεις δικαιωμένος;
Η αλήθεια είναι αυτή. Στόχος κι εμένα ήταν να βοηθήσω όσο πιο γρήγορα την ομάδα για να καταφέρουμε εκείνη την στιγμή να πάρουμε την πρώτη θέση και να εξασφαλίσει η ομάδα την απ’ ευθείας άνοδο στην Β’ Εθνική. Δυστυχώς με κάποιες συγκυρίες – βέβαια ευθυνόμαστε και εμείς οι ποδοσφαιριστές – δεν καταφέραμε να εξασφαλίσουμε την πρώτη θέση, από εκεί και πέρα ήμασταν με την πλάτη στον τοίχο, παίξαμε έξι παιχνίδια τα οποία ήταν όλα για εμάς τελικοί, σε στυλ μπαράζ. Καταφέραμε τα κερδίσαμε και ανεβάσαμε την ομάδα στην επόμενη κατηγορία.

Σάκη εσύ αγωνίστηκες σε όλα τα παιχνίδια, είχες πολύ καλή απόδοση στα περισσότερα από αυτά και φαίνεται από το ότι η άμυνα του Παναιτωλικού δέχθηκε 14 γκολ τα 4 με 5 από στημένες φάσεις, όπως στο μπαράζ και όλοι μιλούν για την φετινή άμυνα του Παναιτωλικού, της οποίας είσαι ο αρχηγός.
Σίγουρα μια ομάδα για να πάει καλά πρέπει να έχει καλή άμυνα. Δεν θα έλεγα ότι μετράει μόνο η δική μου παρουσία στο ότι λειτούργησε καλά η αμυντική γραμμή. Είναι μια προσπάθεια όλης της ομάδας γιατί χωρίς την βοήθεια και τον υπολοίπων παιδιών δεν θα καταφέρναμε να τερματίσουμε με την καλύτερη άμυνα. Είναι μια μεγάλη ικανοποίηση για εμένα και τα υπόλοιπα παιδιά που αγωνίζονται στην άμυνα, που κατορθώσαμε ανάμεσα σε όλες τις Ελληνικές κατηγορίες να βγάλουμε την καλύτερη άμυνα.

Στάθη όταν ήρθες δεν είχες σκοράρει μέχρι τότε στον Θρασύβουλο, είχες και έναν τραυματισμό. Ήρθες στον Παναιτωλικό και μέχρι να προσαρμοστείς πέρασε κάποιο διάστημα, έβαλες τα πρώτα γκολ στο αγώνα με την ομάδα από την ιδιαίτερη πατρίδα σου την Ζάκυνθο και αγώνα με τον αγώνα είχες καλύτερη απόδοση. Ήταν θέμα προσαρμογής, αλλαγής περιβάλλοντος, κατηγορίας ή κάτι άλλο;
Όπως είπες είχαν ένα πολύ σοβαρό τραυματισμό, ο οποίος με άφησε δυόμισι μήνες εκτός με αποτέλεσμα να μην είμαι σε καλή κατάσταση. Ήθελα ερχόμενος στο Παναιτωλικό να έχω ένα διάστημα για να δεθώ με την ομάδα, να ξαναβρώ τον καλό μου εαυτό και τα πατήματά μου. Για να είμαι ειλικρινής, θεωρώ ότι μπορούσα και καλύτερα.

Σάκη αγωνίστηκες στην Νάουσα, τον Ηρόδοτο, τα Τρίκαλα, την Λάρισα Λεβαδειακό και Παναιτωλικό. Ήταν από τις ωραιότερες στιγμές αυτό που έζησες το Σάββατο με τον Παναιτωλικό;
Μετά από μία χρονιά την οποία ήμασταν μόνιμα υπό πίεση για να καταφέρουμε να ανέβουμε κατηγορία αυτά που έγιναν μετά το τέλος του παιχνιδιού στην Νέα Σμύρνη, θα μου μείνουν βαθειά χαραγμένα μέσα μου, θα τα θυμάμαι σε όλη την υπόλοιπή ζωή μου, ήταν κάτι το ανεπανάληπτο. Δεν περιγράφεται αυτό που έζησα με λόγια, έτσι όπως έγινε το ξέσπασμα ήταν κάτι πρωτόγνωρο για μένα. Έχω ζήσει αρκετούς ανόδους σε όλες τις ομάδες που αγωνίστηκα σχεδόν, αλλά η 23 Μαΐου του 2009 θα μείνει χαραγμένη βαθειά μέσα μου, αυτό που έγινε στην Νέα Σμύρνη ήταν καταπληκτικό.

Στάθη εσύ πέρυσι είχε παίξει στον αγώνα μπαράζ με την ομάδα της Αναγέννησης Καρδίτσας όντας παίχτης της Ηλιούπολης, φαντάζομαι και εκεί είχες την υποστήριξη του κόσμου, αυτό όμως το οποίο είδες κι εσύ, στο ξέσπασμά σου στο γκολ της ισοφάρισης και με το σφύριγμα του διαιτητή ένοιωσες κάτι διαφορετικό;
Ο κόσμος ήταν συγκλονιστικός. Δεν περιγράφεται με λόγια όλο αυτό που ζήσαμε στην Νέα Σμύρνη, όλο αυτό τον κόσμο. Για πρώτη φορά – δυστυχώς – ο κόσμος ήταν μαζί μας, μας πίστεψε και σίγουρα βοήθησε σε αυτή την ανατροπή. Το λέω αυτό γιατί κατά την διάρκεια παραμονής μου – από τότε που ήρθα μέχρι να πάμε στο μπαράζ – ο κόσμος ήταν απαιτητικός, είχε δυσαρεστηθεί, δεν πίστεψε ότι μπορούσαμε να τα καταφέρουμε, αλλά ευτυχώς εμείς με την απόδοσή μας καταφέραμε να αποδείξουμε το αντίθετο. Τον συσπειρώσαμε και είδαμε αυτό το συγκλονιστικό αποτέλεσμα στην Νέα Σμύρνη.
Έχεις να αφιερώσεις κάπου αυτή την άνοδο;
Σίγουρα μια εξιλέωση για το εαυτό μου, γιατί όπως είπες πέρυσι στο μπαράζ ήμουν στους ηττημένους και πραγματικά ήταν δύσκολα για μένα. Κατά κύριο λόγο θέλω να το αφιερώσω στον εαυτό μου, στον συγκλονιστικό κόσμο του Παναιτωλικού, στους συμπαίχτες μου, την διοίκηση και σε όσους πίστεψαν σε εμάς.

Εσύ Σάκη που αφιερώνεις την άνοδο;
Εγώ θα ήθελα πρώτα απ’ όλα να την αφιερώσω σε αυτόν τον άνθρωπο που λέγεται Φώτης Κωστούλας για έναν και μοναδικό λόγο. Στο γεγονός ότι εδώ και τέσσερα χρόνια έχει δώσει τα πάντα και περίμενε πως και πώς να δει την ομάδα να αλλάζει κατηγορία. Σίγουρα και στο υπόλοιπο ΔΣ που κατά την διάρκεια όλης της χρονιάς ήταν κοντά μας, σε όλους τους συντελεστές που βοήθησαν να βγει αυτό το αποτέλεσμα. Στους προπονητές μας, τον κ. Κεχαγιά, τον γυμναστή μας κ. Γκότση, τον κ. Μίτεφ, γιατί αυτοί ήταν και οι δημιουργοί αυτής της ομάδας. Φυσικά στους κ. Νταλαπέρα και Παπαχρήστου που σε μια δύσκολη περίοδο για την ομάδα ήρθαν κοντά μας για να μας στηρίξουν ψυχολογικά και αγωνιστικά, καταφέρνοντας να αλλάξουμε τα δεδομένα, στην οικογένειά μου και τέλος σε αυτόν τον υπέροχο κόσμο, σε αυτόν τον κόσμο που κάνει όλη την Ελλάδα να παραμιλάει για την παρουσία του στην Νέα Σμύρνη.

Το συμβολαιό σου έχει λήξει, πρόθεση σου είναι να παραμείνεις στην ομάδα;
Σίγουρα. Ποιος ποδοσφαιριστής δεν θα ήθελε να αγωνίζεται σε αυτή την ομάδα με αυτές τις συνθήκες και αυτές τις προϋποθέσεις; Αυτή η ομάδα παρέχει τα πάντα σε έναν επαγγελματία ποδοσφαιριστή. Πιστεύω υπάρχει και από τις δύο πλευρές η θετική αύρα ώστε να συνεχιστεί η συνεργασία μας.

Εσύ Στάθη είσαι παίχτης του Θρασύβουλου. Έχεις ζητήσει από την ομάδα σου να παραμείνεις ή θες να επιστρέψεις πίσω;
Με την διοίκηση του Θρασύβουλου δεν έχω μιλήσει, ένα τηλεφώνημα είχα απο τον κ. Κεχαγιά ο οποίος μου είπε ότι με υπολογίζει κανονικά για την καινούργια σεζόν.

Από εκεί και πέρα δυστυχώς δεν είναι στο χέρι μου, βέβαια εγώ θα το προσπαθήσω γιατί θέλω να παραμείνω στον Παναιτωλικό, δεν το κρύβω. Θα προσπαθήσω από την μεριά μου να συμβεί κάτι τέτοιο αλλά δυστυχώς, όπως προείπα, είναι κάτι το οποίο δεν περνάει από το χέρι μου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LIVE CHAT