Labels

Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

Γ. ΣΑΪΤΙΩΤΗΣ


Γ. ΣΑΪΤΙΩΤΗΣ – «Ασχημη η συμπεριφορά της διοίκησης στο πρόσωπο μου»



Το όνομα του Γιώργου Σαϊτιώτη όπως σχεδόν σε κάθε μεταγραφική περίοδο παίζει δυνατά στο παζάρι. Σύμφωνα με τα τελευταία σενάρια τον έμπειρο επιθετικό θέλουν στον Παναιτωλικό. Ο ίδιος με δηλώσεις του στο Sportnet καρφώνει την διοίκηση του ΠΑΣ, ενώ μιλά για προτάσεις από ομάδες τόσο της Σούπερ Λιγκ, όσο και της Β΄ Εθνικής.

Γιώργο υπάρχουν αρκετά δημοσιεύματα για ενδιαφέρον του Παναιτωλικού, σου έχουν χτυπήσει την πόρτα από το Αγρίνιο;
Εμένα προσωπικά δεν με ενοχλήσει κανείς από τον Παναιτωλικό, όμως γνωρίζω από μάνατζερ ότι το όνομα μου συζητιέται. Εγώ μέχρι τις 30/6 ανήκω ουσιαστικά στον ΠΑΣ Γιάννινα. Έχω προτάσεις από ομάδες και Α΄ Εθνικής και Β΄ Εθνικής, όποια με καλύπτει θα την αποδεχθώ.

Προτιμάς να μείνεις σε ομάδα της Σούπερ Λιγκ;
Δεν έχω τόσο το σκεπτικό μου να συνεχίσω οπωσδήποτε στην Α΄ Εθνική. Αρκεί η πρόταση να με καλύπτει οικονομικά και η ομάδα που θα πάω να έχει στόχους και να είναι νοικοκυρεμένη.

Με τον ΠΑΣ το κεφάλαιο έχει κλείσει;
Εγώ προσωπικά όσο δεν μου λένε τίποτα από τον ΠΑΣ όλες οι άλλες ομάδες είναι ανοικτές. Θα είχε αβαντάζ ο ΠΑΣ, αλλά δεν μου έχουν κάνει πρόταση ανανέωσης και γι αυτό και εγώ κοιτάω το μέλλον μου αλλού. Είναι πολύ άσχημο να έχεις προσφέρει τόσα και να δείχνουν με την συμπεριφορά τους ότι δεν σε υπολογίζουν. Δεν με πειράζει που δεν συνεχίζω, αλλά η συμπεριφορά προς το πρόσωπο μου. Μου δίνουν να καταλάβω ότι πέρασα απαρατήρητος.

Νίκος Γουρδούλης

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LIVE CHAT